Wanneer u vragen heeft, kijk dan eerst op deze pagina. De meeste vragen die bij ons gesteld worden, kunnen op deze pagina teruggevonden worden. De antwoorden worden zichtbaar door op de vraag te klikken. Mocht uw vraag hier niet beantwoord worden, kijk dan op onze contactpagina.

Ik ben mijn ticket/bevestiging kwijt, wat nu?

 

Aangezien we met E-Tickets werken kan je deze altijd opnieuw uitprinten. Na afronding van het bestelproces is er een email naar je e-mail adres gestuurd met een download link. Controleer ook even je map met ongewenste e-mails.

Mocht je er niet uitkomen mail dan naar info@solid-sound.com

 

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen

 

Na inschrijving ontvang je van ons direct een bevestiging van ontvangst via mail. Ook zie je in het scherm staan DOWNLOAD HIER JE E-TICKET. Het uitblijven van een directe bevestiging via e-mail na je inschrijving kan meerdere oorzaken hebben:

  1. Je hebt een verkeerd e-mail adres opgegeven.
  2. Je e-mail box is vol. Dit vindt regelmatig plaats bij Hotmail-accounts omdat zij maar een beperkte opslagruimte hebben.
  3. Je betaling is niet geaccepteerd.
  • Bij een correcte afhandeling met iDeal, kan je vrijwel direkt je E-ticket uitprinten
  • Bij een correcte afhandeling met credit cards of incasso kan het een paar dagen duren voordat je de E-Ticket ontvangt
  • Indien je betaalt d.m.v. overmaking, is het afhankelijk van wanneer de betaling wordt verricht. Indien je dit niet binnen een week doet, vervallen je gereserveerde lessen.

WIJ ADVISEREN OM IDEAL TE GEBRUIKEN ALS BETAALKEUZE !!

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen terwijl het bovenstaande bij jou wel klopt, mail ons dan op info@solid-sound.com

 

Kan ik de inschrijving annuleren?
De inschrijving is definitief. Het is niet mogelijk, om welke reden dan ook, de inschrijving te annuleren, op een andere datum te volgen of om je geld retour te ontvangen. De inschrijving is niet naamsgebonden en dus overdraagbaar aan anderen.
Kan ik iemand bellen of mailen?

 

Solid Sound Convention

Postadres:

P.C. Staalweg 60

3721 TJ Bilthoven

The Netherlands

Tel: (+31) 010 742 0108

Fax: (+31) 010 425 7723

E-mail: info@solid-sound.com

BTW nr. NL 8118 59927 B 01

KVK Gooi en Eemlanden 320 95 644

 

Mag ik de dag delen met iemand anders?

Je kunt de dag niet delen met anderen. Bij binnenkomst ontvang je een polsbandje. Deze dien je de gehele dag te dragen en mag niet aan derden worden gegeven.
Indien je een persoon meeneemt die alleen komt kijken betaalt deze persoon 15 euro aan de kassa voor toegang tot de tribune. De persoon in kwestie krijgt dan een polsbandje. Hiermee kan eventueel via de tribunes gekeken worden naar de zalen.

Mag ik filmen of foto's maken?
Er bestaat de mogelijkheid tot het maken van foto- en/of filmopnames, mits de presenter het niet wil. Het is niet mogelijk opnames te maken van de gehele les. Er mogen geen statieven in de zaal of op het balkon geplaatst worden. Dit vanwege de veiligheid.
Mag ik minder lessen nemen?
Je kunt het aantal lessen nemen welke staat aangegeven op de website, dus 2, 3, 4 of 5 lessen. Het is niet mogelijk voor minder lessen in te schrijven en voor minder te betalen.
Mag mijn kind of partner mee?

Iedereen die de locatie binnenkomt, wordt verwacht een deelnamebewijs te hebben. Kijkers kunnen niet het dansgedeelte van de zaal betreden. Kijkers kunnen tegen betaling van 15 euro tot de tribunes toegang verkrijgen.
Zij kunnen betalen bij de kassa en ontvangen een polsbandje. Echter de organisatie heeft het recht (bijvoorbeeld bij drukte) ze niet tot sommige tribunes toe te laten.

Hoe werkt een E-Ticket?

Wij werken vanaf 2008 met E-Tickets. Er wordt dus niets meer gestuurd per post.
Voordeel is dat je altijd je ticket zelf kan uitprinten. Het enige wat van groot belang is is dat je een juist email adres hebt opgegeven. Wanneer je met meer dan één persoon inschrijft (maximaal 10), dan worden alle E-Tickets naar dat email adres gestuurd. Print de E-Tickets uit en neem ze mee naar de Solid Sound Convention.

Een ticket met streepjescode wordt gescand bij de entree. Deze is uniek. een ticket is dus maar 1x geldig, kopieren heeft dus geen zin. Ook wordt er bij de lessen gescand om te kijken wie er bij welke les meedoet. De ticket is niet naamsgebonden, mocht je dus door wat voor reden dan ook niet kunnen komen, dan kun je het aan een ander geven.

Op de E-Ticket vind je de volgende informatie:
-De lessen waarvoor je bent ingeschreven.
-Belangrijke info en adresgegevens van de locatie.
-Een unieke barcode / bestelnummer.